Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Handmade by Twins


Δυο αδερφές που ξέρουν να δημιουργούν!



Η Μαίρη μοιράζεται την ιστορία της μαζί μας και μας δείχνει όλα όσα δημιουργεί η ίδια και η αδερφή της.

"Γεια σας! Ονομάζομαι Μαίρη και τα χειροποίητα κοσμήματα είναι το χόμπι μου και όχι η βασική μου ενασχόληση. Άρχισα να ασχολούμαι με το κόσμημα πριν τρεις μήνες και εύχομαι να συνεχίσω όσο καλά έχω αρχίσει."




"Κατασκευάζω συνήθως οικογενειακά βραχιολάκια με πολύ μεράκι και σε πολύ προσιτές τιμές!"




"Η αδερφή μου, Βάσω, ασχολείται με χειροποίητα στεφανάκια, μπομπονιέρες και θήκες για βιβλιάρια ή κινητά, που έχουν βασικό υλικό την τσόχα."





Τις υπέροχες δημιουργίες τους θα τις βρείτε στη σελίδα του στο facebook: Handmade by twins


 Όσοι δημιουργοί επιθυμείτε να εμφανιστείτε στο blog μου ενημερωθείτε σχετικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://dreamsupcycled.blogspot.gr/2017/06/blog-post_28.html

 H εμφάνιση στο blog είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου